Adventstid

Da er adventstiden i full gang og i år har vi gutta noe skikkelig på gang. Alle har jo hørt om pepperkakehus? Vel, vi bygger opp en fotballstadion! Ganske kult, og med seigmenner på tribunen! Det er utrolig hvor moro man kan ha det med pepperkakedeig og litt fantasi.

Hjemme er det sjokoladehus det går i. Det er visstnok den store trenden akkurat nåå. Godt sjokolade er på tilbud for tiden, for jammen gikk det ikke med noen plater! Fordelen eller bakdelen, kommer jo litt an på hvordan man ser det, er jo at restene etters jokoladehuset smaker godt.

Mens min bedre halvdel holdt på, surfet jeg litt rundt på www.mekonomen.no. Tenker på å kjøpe meg en julegave til bilen. Det har den vel fortjent, det synes i alle fall jeg. Heldigvis er det fremdeles litt fotball på TV, slik at jeg har noe å veie opp all denne julekosen med!

Leave a comment